Severso dostarcza Ci informacje o gościach na Twojej stronie www:
- O której godzinie przyszedł gość – wiesz, czy to może być gość korzystający z Twojej strony www w czasie godzin pracy czy będąc poza nimi. Wiesz, czy to może być gość firmowy czy prywatny.
- Jakiego dnia przyszedł – dzień wolny / dzień pracy - wiesz, czy to może być gość firmowy czy prywatny.
- Z jakiego urządzenia korzysta - wiesz, czy to może być gość firmowy czy prywatny.
- Skąd przyszedł - social media, wyszukiwarka, inna Twoja strona www - wiesz jak się zachowuje.
- Od jakiej strony na Twoim serwisie www zaczął wizytę – wiesz, co może go interesować najbardziej. Jaką ma potrzebę jaki problem chce rozwiązać [pamiętaj, nie oznacza to, że od razu chce to kupić]. Pierwsza strona gościa customer journey jest bardzo istotna. To właśnie zagadnienia opisane na tej stronie www są interesujące dla gościa.
- Jakie inne podstrony www na Twoim serwisie www przeglądał – wiesz, jaki obszar z Twoich kompetencji go interesuje. Wiesz czy porusza się w ramach jednej dziedziny, jednego obszaru wiedzy, czy przegląda wszystko, różne podstrony www z różnych folderów, kategorii.
- Jak długo jest na stronie www – wiesz, czy szuka jednej konkretnej informacji, czy ogólnie zaznajamia się z tematem?
- Czy był już wcześniej na Twojej stronie www – Severso pokaże Ci historię poprzednich wizyt gościa na Twojej stronie www, jeżeli ma ciągle ten sam adres IP i był już na niej. Wiesz, czym w każdej wizycie był zainteresowany, czy ciągle porusza się wokół tych samych tematów, czy przegląda różne, niezwiązane ze sobą tematy. Wiesz, czym jest zainteresowany gość.
- Czy zostawił więcej informacji o sobie w jednym z punktów styku – wiesz, czym jest bardziej zainteresowany? Z jakiego obszaru Twoich kompetencji szuka informacji?
- W którym punkcie styku zostawił informacje o sobie – wiesz, czym jest zainteresowany na tyle mocno, że postanowił dowiedzieć się więcej.
- Czy przeglądał szczególnie jakieś obrazy, które kliknął - wiesz, czym jest bardziej zainteresowany?
- Jakie informacje przeglądał zanim opuścił Twoją stronę www – wiesz, czy mógł wyczerpać temat w zakresie artykułów, które opublikowałeś na stronie www?
- Czy wyszedł z Twojej strony www, klikając link, który na niej zamieściłeś? Możesz zbierać takie informacje i przekazać właścicielowi polecanej strony www z informacją, ze tyle gości trafiło do niego z Twojej strony www.
- Jaki link do zewnętrznej strony www kliknął – wiesz, czym był bardziej zainteresowany?
Teraz już wiesz, kto i jak korzysta z Twojej strony www. Posiadając te wszystkie informacje możesz ocenić gościa. Możesz dodać go do jednego z Twoich segmentów.
Możesz zmienić Twoją stronę www tak, aby realizowała cele, które są istotne dla Ciebie. Severso wzbogaca Twoją wiedzę, dostarcza Ci dodatkową wartość w postaci danych o gościach Twojej strony www. Jak wykorzystasz te informacje zależy od Ciebie, oraz narzędzi, jakie posiadasz.
Klienci o Severso