Ocenianie leadów jest bardzo mocno związane ze strukturą Twoje strony www. To ty wiesz jak ta struktura jest zbudowana, jakie i jakiego rodzaju treści znajdują się w poszczególnych folderach, obszarach Twojej strony www.
Severso pokazuje Ci wszystkie dane. W jaki sposób Ty je wykorzystasz zależy od wielu czynników. Ale zawsze zależy od Ciebie, informacji, które masz na stronie www, rodzaju i liczbie punktów styku, wartości, jakie oferuje Twoja strona gościom.
Na pewno Ty dobrze wiesz, które teksty są istotne z punktu widzenia Twojego biznesu. Które teksty stanowią długi ogon wartości. Te informacje znane są tylko Tobie i tylko Ty jesteś w stanie ocenić gości poszczególnych podstron oraz ich wartość.
Ocenianie, kwalifikacja leadów jest to proces, w który nie jesteśmy zaangażowani. Po prostu nie mamy kompetencji, aby doradzać każdemu biznesowi, który korzysta z naszych usług.
Severso nie analizuje treści na Twojej stronie www. Ich istotności dla Twojego biznesu. Severso nie zna też profilu najlepszego Twojego klienta. Klienta, którego Ty najbardziej potrzebujesz. Te wszystkie informacje znasz Ty, Severso dostarcza Ci dane, Ty podejmujesz decyzje.
Klienci o Severso