Severso znajduje się pomiędzy obszarami marketingu i sprzedaży. Tak samo jak stanowisko Business Development Managera łączy działy marketingu i sprzedaży.
Jeżeli uważamy, że marketing jest odpowiedzialny za generowanie leadów, możliwości sprzedażowych to Severso ma wpływ na Twoje działania w tym obszarze. Dostarcza Ci niezbędną wiedzę. Severso to narzędzie, które dostarcza Ci wiedzę, w jaki sposób goście poruszają się na Twojej stronie www. Jak Ty te dane wykorzystasz zależy tylko od Ciebie. Twojej kreatywności, pomysłowości i możliwości tworzenia nowego contentu, który jest atrakcyjny dla potencjalnych klientów.
Jeżeli sprzedaż rozumiemy, jako działanie polegające na zbudowaniu realizacji z leadem, potencjalnym klientem w celu dostarczenia jemu produktów zaspokajających lub przewyższających jego potrzeby to Severso jest narzędziem dla sprzedaży.
Severso dostarcza informacje o ścieżce podróży gościa, o customer journey na Twojej stronie www. Dla Ciebie, Twoich działań związanych z klientem, bardzo istotny jest pierwszy kontakt gościa z Twoją stroną www, podstrona przez którą trafił na nią.
Severso monitoruje ruch gościa na Twojej stronie www, strona po stronie. Jak długo był na każdej z nich. Na tej podstawie możesz wywnioskować jakimi zagadnieniami jest on zainteresowany.
Severso na bieżąco, w czasie rzeczywistym, w prosty, przejrzysty sposób dostarcza te informacje. Wystarczy, że je umiejętnie wykorzystasz.
Zasada mierzenia efektów działań marketingowych jest prosta:
- W obszarze B2B marketing odpowiada za generowanie leadów, możliwości sprzedażowych.
- W obszarze B2C za budowanie świadomości marki.
Klienci o Severso